resimli komik sözler mesajlar
Resimli Komik Sözler bölümünün Sayfa 5 kısmındasınız.

Bu sayfa mobil kullanıcılar için özel tasarlanmış Resimli Komik Sözler sayfasıdır. Sayfamıza her gün düzenli olarak yeni sözler eklenmektedir. Bu nedenle sık sık ziyaret etmenizi öneririz.
otobüste bana yer vermek için hareketlenen bebenin omzuna bastırıp şşşş saçmalama dedim. abi hasta mısın, bıraksana inicem dedi. rezil oldum :(... Otobüste bana yer vermek için hareketlenen bebenin omzuna bastırıp 'şşşş saçmalama' dedim. 'Abi hasta mısın, bıraksana inicem' dedi. Rezil oldum :(
sözü paylaş

odamda bir sinek var, sanki ben onun odasındaymışım gibi davranıyor.... Odamda bir sinek var, sanki ben onun odasındaymışım gibi davranıyor.
sözü paylaş

on katlı, onbeş katlı apartman bize ters. şahsen ben olsam yukarıdan milletin kafasına tükürürdüm galiba bu yüzden allah zenginlik vermiyor çünkü neler yapacağımı biliyor.... On katlı, onbeş katlı apartman bize ters. Şahsen ben olsam yukarıdan milletin kafasına tükürürdüm galiba bu yüzden Allah zenginlik vermiyor çünkü neler yapacağımı biliyor.
sözü paylaş

ailenizin sizi takdir etmesini istiyorsanız çıtayı yükseltmeyin. ben elime kitap alınca, ablamın diploma getirmesiyle aynı sevinci göstermişlerdi.... Ailenizin sizi takdir etmesini istiyorsanız çıtayı yükseltmeyin. Ben elime kitap alınca, ablamın diploma getirmesiyle aynı sevinci göstermişlerdi.
sözü paylaş

babama kız arkadaşımı gösterdiğimde kıza büyü mü yaptın lan demişti. ılkte insan gülüyo ama düşününce koyuyor.... Babama kız arkadaşımı gösterdiğimde 'kıza büyü mü yaptın lan' demişti. İlkte insan gülüyo ama düşününce koyuyor.
sözü paylaş

bi kere taksiye bindim, 16 lira tuttu. 15 liram var diye abi az geri gidelim, biraz geride iniyim ben dedim 17 lira oldu borcum.... Bi kere taksiye bindim, 16 lira tuttu. 15 liram var diye 'abi az geri gidelim, biraz geride iniyim ben' dedim 17 lira oldu borcum.
sözü paylaş

uyumak için koyun sayıyordum, 37. koyun çite takıldı atlayamadı sinirlendim uykum kaçtı.... Uyumak için koyun sayıyordum, 37. koyun çite takıldı atlayamadı sinirlendim uykum kaçtı.
sözü paylaş

kimi sevsek gidiyo, kimi sevmesek o da gidiyo. olum nereye gidiyonuz lan? söyleyin bari biz de gelelim. eğleniyo musunuz? neyse gidin.... Kimi sevsek gidiyo, kimi sevmesek o da gidiyo. Olum nereye gidiyonuz lan? Söyleyin bari biz de gelelim. Eğleniyo musunuz? Neyse gidin.
sözü paylaş

adam, 450 bin dolarlık arabanın arkasına bir umuttur yaşamak yazdırmış. seninki umutsa, bizimki patatesli kır pidesi.... Adam, 450 bin dolarlık arabanın arkasına 'Bir umuttur yaşamak' yazdırmış. Seninki umutsa, bizimki patatesli kır pidesi.
sözü paylaş

seni aramıyor, seni sormuyorsam başkasını arıyorumdur. ıyiyim yani, merak etme.... Seni aramıyor, seni sormuyorsam başkasını arıyorumdur. İyiyim yani, merak etme.
sözü paylaş

Toplam 180 sayfa bulunmakta.
<< ÖncekiSonraki >>
Güzelim Sözler'i arkadaşlarınla paylaş:
arama tüm sözler
İlginizi çekebilecek bazı kategoriler
yıkıcı sözler
nankörlük sözleri
azeri sevgi sözleri
sinir sözler
portekizce atasözleri
Yorumlar
Guzelim ,sozler guzel (virgule dikkat) :D:
Gunduz kendine guvenip dabbenin tum bolumlerini izleyipte gece yataktayken uyuyamayan gordugu her golgeyeyi yaratik zanneden bir tek ben degilim.. Biliyorum oralarda biyerlerdesiniz.... :D

:D :
Cok yorucu bir gundu.. Eve gider gitmez yataga yattim yildizlari saymaya basladim.. O da ne? LAN TAVAN YOK...!!

Puhahahaha.... :D:
Bunlari okuyup annemle paylasiyordum burnuma mangal kokusu geldi. Anne asagidakiler mangal yapmis galiba bise de verirler mi ki ikram olarak dedim. Sakin sen gitme oklavinin ucuna tabak bagla asagi sarkit dedi... :D :D

alev:
Begendim ce güldüm :D

elif ünal:
saçma bence kardeş

Adelya:
10 numara 5 yıldız bayıldım hepsi çokk güzel

Mecit:
Hoş güzel

nazz:
Arkadsim kivircik sacli oldugum icin boynuzlu bonus dedidedi bende ona karsilik boynuzlarimla teperim seni dedim guldu

Sinsirella :
Çok saçma ...

şemdi:
Güzel aslinda beyendim

A'li:
Çok güldüm ya güzel

Ercan:
İyiydi bnce epey güldüm

harika hüseyin:
enfes olmuş arkadaşlar. emeği geçenlere teşekkür ederim çok güldüm.

Aynen Ergen Sayfasi:
Mal Gibi Sozler

elifnaz:
sevdim sözleri çok komik

damla:
Ay bayıldım ya gülmek ten karnım aridi ya supeerrrrrr

zühal:
Kız bir haftadır rejimdeyim diye instadan durum paylaşıyor bugün gördüm hakikatende rejimde 1 leğen salata 2 dönüm orman yedi

guyFunny:
gece gece karnıma ağrılar girdi yaa. alemsiniz :DDDD

mihi:
Güüüsseelll

Kahramanmaraşlı abdullah:
IGRENCC.BU NE LA ERGEN SAYFASIMI

Hatice :
Burdaki lere soruyorum

aysime:
bayıldım gece gece karnıma ağrılar girdi gülmekten. teşekkür ederim.

pelin:
fena değil

MELAHAT:
MÜTHİŞŞŞŞŞŞŞŞ

sude:
:D süperrrr

özgür:
Ola olım mutlu olduğunuziçin komik diyonuz moral yerinde olmadığı zaman ne diywceğinizi bilirdim

Elif:
Komikmiş valla beğendim

canan =):
- alo 155mi?
- evet buyrun
- şu an burda 100 155 tane ölü var!!!
- neredesiniz bize yerinizi bildirin lütfen...
- mezarlıkta :-D


buse:
+knk kantine gidelim mi
- yok knk yorgunum
+ben ısmarlicam ona göre
-koş lan koş zil çalcak

Gamze:
Emeğinize sağlık

Saime:
fena deil.

aysu :):
fena deildi :)))

defnem:
şu anda saat 21.08 ve ailecek guluyoruz !

Erbaalı sali:
çok guzel hepsi ...

rüste:
epeyce güldüm sayenizde. teşekkür ederim :D

CEYCEY:
+Ağladın mı sen?
-Evet nerden anladın?
+Kalbim acıdı
-Oha yerim
+şaka lan kolunda sümük var

Yunus:
Selâmün aleyküm çok güzel mesajlar

idil:
süperr ölldüm ya valla :):) niye öldüm buyüzdn :):):):)

saadett:
Fena değil

idil :
fena deyil canım

mervEmre:
Eglenceli

kacak:
Cok komik ya .süper:)

kacak:
Güzel güzel.saçmada olsa .komik

ayaZz:
Elinize sağlık . .

yorgun:
Delikli demir cikti mertlik bozuuldu

ademm:
Super

SİNEM KOÇAK:
SÜPER HEPSİ 10 NUMARA 5 YILDIZ

adem topçu :
Ben yalnız düşünüyorum gidiyor hayat şeylere yol olur..çünkü sen önemli şey var ama yapabileceğim onu çok özledim ya

kader:
Çok güzel teşekkür ederim gulmekten koptum resmen

kader:
Çok güzel teşekkür ederim gulmekten öldüm

ashsvsd:
Eylendim ne eğlendim o

ömer karakuş:
çok hoş sözler ;-)

Nisa:
Vallahi bizim ev gülmekten kopuyooo ellerinize sağlık çok güzel olmuş.:-D

gamze :
O kadar da güzel değil bence yine de teşekkürler

memet:
Muthis yaa

acelya:
Harika ya gulmekten krize girdim

can:
yalandan kim ölmüş ne komik ?...

Fatma:
Cok komik

zeliş:
Harikaydı

zelal ipek:
Koptum acaib güzeller :)

luktoznine:
süper komik sözler

Emrah Tekin:
Tek kelime ile harika emeğe saygı böyle emeğe gercekten saygı

ramazan:
hele dedeyle olan sözler süperdi

ebrar:
Hepsi grcekten ck hos

mira:
cok guzel

kardelen:
çok begendim

öykü:
Çok komik

gökhan:
+kanka
-efendm
+butùn türkiye onu konuşuyor
-neyi
+Türrkceyi
-seni dalagini böbreginni... :-D

semanur kaNDİL:
Bunlarda lafmi be siz yunusemre orta okuluna gelin ekinozu böyledir iste celaliyiz yiyenim

altindag:
ben bu kadar gülmedm allah razi olsun bu size bi iki ay gdr

ayşe:
vala güzel sóze ne hacet bende ck begendm yeni nesil boyle sosyal medyadan ógreniyor bu sözleri

Corumlu karizmq:
Emege saygi...

GospGirl:
Bayıldım yaaa. Çok eylendim okurken teşekkür ederm emeği geçenlere.

Elif:
Tek kelimeyle muhtesem :)


yeneroğlu:
Süper bence:)

Fırtına Salih:
Harika bir site sûrekli burdayım :)

unuttum:
ya süper bi site

Admin: Teşekkür ederim beğendiğiniz için :)

öznur:
Hayat a sesimizi keşke böyle komik duyu
rabilsek


Zeynep:
gece gece çok güldüm abi yaa :D

semanur:
Karakter parayla satılsaydı bazılarına hediye alırdım.

Fßliii. >S<:
Ya gerçekten çooooooookkkkkkk
Komikler hepside ... tebriklerrrr:)))

Bilmiyomki ):
Valla sözlerinizin 90% ini durumuma yaziyorum )) herkese de sitenizin adini veriyorum super bi site çok beyeniyorum burayi :)

Admin: Teşekkür ederiz :) Elimizden geldiğince sizler için günlük olarak güncelliyoruz sözlerimiz.

azeri turk:
gulmek insan omrunu uzadir bele davam edek gencler :)

melike:
Harika bir şey bayıldım
Admin: Teşekkürler Melike hanım.

tugcee:
çok eğlendim ya

Bad Lui:
+Böyle dans etmeyi nerden öğrendin?
-Sensörlü lambayı yakmaya çalışırken.

peri:
Cok harikaaaa supeer
Admin: Beğendiğinize sevindik :)

bahar:
Gunlerden bir gun benden bi iki yas buyuk olan dayimla disarda oynarken mahallenin cocuklari hatirlamasigim bi sebepteb dolayi dayimla beni dovmustuu..caresizce eve giden bizz iki tanede siz vuramadinizmi diyen annemden de uzerine dayak yedik :)))

Uğur:
Süperr hepsi

sıla:
çoook komik

Bahar:
çook guzeler. takip ediliyorsunuz ;)
Admin: Teşekkür ederiz Bahar hanım :)

bosver gitsin :):
ANKARA GETTO BEBEGIM...

mehtap:
çok güzel beğendimmmm

zalim kral:
Mecnun LeyIa için çöIIere kesin kış günü düşmüştür, bu sıcakta olacak iş değil

zaur usda:
Harika

FunnyBoy:
Gaza geIdim 99.9 tI ye terIik aIdım yürüyüşüm değişti. artık büyük adımIarIa ve ayağımı yere sürtmeden yürüyorum.

Çok Fenayım :DD:
Eski sevgiIim beni kıskandırmak için yeni sevgiIisi
iIe fotoğraf çekip bana yoIIadı bende kızın
babasına gönderdim birazda o kıskansın. :P

avarka musulmanka:
cox tesirlendim cox gozel super. BIR GUN SENINLE BIRLIKDE SIQARETI TERGIMEYE CALIWIRDIM INDI ISE SIQARETIMLE BIR OLUB SENI UNUTMAGA CALISIRAM.AMMA SENI HELEDE SEVIREM VEFASIZIM

ümit:
Harika süper :-)

yamur:
biraz sikildim biraz eylendim meni guldurmeyi basardiniz size cok tesekur ediremki boyle komik sozler cikartiyorsuz baka

Daha Fazla Yorum Yükle


Benzer Konular